czwartek, 17 lipca 2014

Under Her Spell (FROM: Kiss Me, Feel Me)

- EDYTA GÓRNIAK-
Anything \ If I Give (Up) To You \ Perfect Moment  \ When You Come Back To Me  \
Be Good Or Be Gone
\
One&One  \ Linger \ Soul Boy \ I Don`t Know What`s On Your Mind \ The Day I Get Over You \Miles & Miles Away \ That`s The Way I Feel About You  \ Gone \ Hunting High&Low \ Coming Back To Love  \ Hope For Us  \ Under Her Spell  \ Never Will I 

Under Her Spell - piosenka pochodząca z płyty "Kiss Me, Feel Me" (japońska edycja płyty "Edyta Górniak"). Utwór został wydany wyłącznie na "Kiss Me, Feel Me" oraz na europejskiej edycji singla "One &One".

Edyta Górniak - Under Her Spell /AUDIO/


Twórcy utworu: 
muzyka i słowa - S.Garret, S. Dubin
publishing - Sony ATV Music Publishing/Windswept Pacific Music Ltd
instrumenty klawiszowe - Steve Pigott
programowanie basu i perkusji - Steve Pigott
asysta realizatora - Neil Tucker, Gareth Ashton, Robert Catermole
gitara akustyczna i elektryczna - Robbie Macintosh
chórki - Chris Neil, Linda Taylor, Alan Carvell
Nagrano i zmiksowano w Metropolis Studios.


Tekst piosenki:

And now you say - that you have fallen
    I teraz mówisz- że upadłeś
Under the spell of her heart     Pod urokiem jej serca
You didn't know -     Nie wiedziałeś
That I'd been calling     Że dzwoniłam
Nobody said - I had now warning     Nikt nie powiedział – dostałam ostrzeżenie

It isn't fair - I wasn't there    To jest niesprawiedliwe – mnie tam nie było
How could I stop what she started    Jak mogę zatrzymać to, co ona zaczęła

And now you say - that you have fallen    I teraz mówisz - że upadłeś
Under the spell of her heart      Pod urokiem jej serce

Yes you have fallen -     Tak upadłeś -
Under her spell, under her spell     Pod wpływem jej uroku, pod wpływem jej uroku
Yes you have fallen -     Tak upadłeś -
Under her spell, under her spell     Pod wpływem jej uroku, pod wpływem jej uroku

It's just the same - nothing changed     Po prostu- nic się nie zmieniło
Fallen away in the distance     wypadłeś na odległość

And now you say - that you have fallen      I teraz mówisz - że upadłeś
Under the spell of her heart      Pod urokiem jej serca
Under the spell of her heart     Pod urokiem jej serca

Am I really hearing this      Ja naprawdę słyszę to,
Is this really happening    
Czy to się dzieje naprawdę



PIOSENKA ZNAJDUJE SIĘ NA ALBUMACH:
Kiss Me, Feel Me