czwartek, 17 lipca 2014

Perfect Moment (FROM: Edyta Górniak)

- EDYTA GÓRNIAK-
Anything \ If I Give (Up) To You \ Perfect Moment  \ When You Come Back To Me  \
Be Good Or Be Gone
\
One&One  \ Linger \ Soul Boy \ I Don`t Know What`s On Your Mind \ The Day I Get Over You \Miles & Miles Away \ That`s The Way I Feel About You  \ Gone \ Hunting High&Low \ Coming Back To Love  \ Hope For Us  \ Under Her Spell  \ Never Will I 


Perfect Moment
- piosenka pochodząca z międzynarodowego albumu "Edyta Górniak".
Światowa premiera płyty miała miejsce 7 listopada 1997, natomiast polska 3 dni później – 10 listopada. 22 listopada 1997 ukazała się w Polsce wersja płyty wzbogacona o 3 bonusowe utwory. Po wspólnym koncercie z Jose Carrerasem, artystka przekazała swoją platynową płytę, za album "Edyta Górniak", na licytację. Zakupu za 16.000 złotych dokonał Bogdan Tyszkiewicz, a pieniądze z aukcji wspomogły przeszczepy szpiku. Płyta sprzedała się
w nakładzie ponad 350 tys. egzemplarzy.

Piosenka "Perfect Moment" została nagrana również przez brytyjską aktorkę Martine McCutcheon. Premiera tej wersji utworu miała miejsce 5 kwietnia 1999 roku, utwór dotarł do pierwszego miejsca (#1) na UK Single Chart oraz dostał się top five (#3) w Irlandii. Teledysk do piosenki powstał w New York City, singiel Martine McCutcheon zdobył certyfikat platynowej płyty.

Edyta Górniak - Perfect Moment /AUDIO/

Twórcy utworu:

muzyka i słowa
- W. Page, J. Marr
publishing - Chrysalis Music Ltd
programowanie perkusji - Steve Pigott
asystenci realizatora - Neil Tucker, Gareth Ashton, Robert Catermole
instrumenty klawiszowe - Jim Marr
gitara - Tim Renwick
chórki - Wendy Page
asystent realizatora miksu - Lee Phillips
Nagrano w Metropolis Studios, zmiksowano w Wetside Studios.

Tekst piosenki:

This is my moment    To jest mój moment
This is my perfect moment with you     To jest mój perfekcyjny moment z tobą
This is what God meant    To jest co Bóg przeznaczył
This is my perfect moment with you   To jest mój perfekcyjny moment z tobą

I wish I could freeze    Pragnę móc zamrozić
This space in time    Tą przestrzeń w czasie
The way I feel    Drogę którą czuję
For you inside    Do środka ciebie
This is my moment     To jest mój moment
This is my perfect moment with you    To jest mój perfekcyjny moment z tobą

Tell me you love me    Powiedz, że mnie kochasz
When you leave    Kiedy odchodzisz
You’re more than a shadow    Jesteś więcej niż cieniem
That’s what I believe    To jest to w co wierzę
You take me to places    Weź mnie do miejsc
I never dreamed I’d see    O których nigdy nie śniłam, że je zobaczę
Minute by minute    Minuta w minutę
You are the world to me    Jesteś dla mnie światem

I wish I could frame    Pragnę móc oprawić
The look in your eyes    Spojrzenie w twoje oczy
The way that I feel    Drogę, którą czuję
For you inside    Do środka ciebie
This is my moment    To jest mój moment
This is my perfect moment with you    To jest mój perfekcyjny moment z tobą

And if tomorrow brings a lonely day    Jeżeli jutro przyniesie samotny dzień
Here and now I know I haven’t lived in vain     Tutaj i teraz wiem nie żyłam na próżno
I’ll cry my tears in the rain    Wypłaczę moje łzy w deszczu
And if love never comes again    I jeżeli miłość nigdy z nowu nie przyjdzie
I can always say I’ve been     Mogę zawsze powiedzieć byłam
To paradise skies in your eyes... in your eyes    W raju nieba w twoich oczach... w twoich oczach

So tell me you love me    Więc powiedz mi, że mnie kochasz
The moment you leave    Kiedy odchodzisz
You’re more than a shadow    Jesteś więcej niż cieniem
I just got to believe    Mam tylko wiarę

I wish I could keep you    Pragnę móc zatrzymać cię
All of my life    Przez całe moje życie
The way that I feel     Drogę którą czuję
For you inside    Do środka ciebie
This is my moment     To jest mój moment
This is my perfect moment with you     To jest mój perfekcyjny moment z tobą

This is my moment     To jest mój moment
This is my perfect moment with you    To jest mój perfekcyjny moment z tobą
With you     Z tobą

 PIOSENKA ZNAJDUJE SIĘ NA ALBUMACH: