czwartek, 17 lipca 2014

Soul Boy (FROM: Edyta Górniak)

- EDYTA GÓRNIAK-
Anything \ If I Give (Up) To You \ Perfect Moment  \ When You Come Back To Me  \
Be Good Or Be Gone
\
One&One  \ Linger \ Soul Boy \ I Don`t Know What`s On Your Mind \ The Day I Get Over You \Miles & Miles Away \ That`s The Way I Feel About You  \ Gone \ Hunting High&Low \ Coming Back To Love  \ Hope For Us  \ Under Her Spell  \ Never Will I  

 
Soul Boy
- piosenka pochodząca z międzynarodowego albumu "Edyta Górniak". Światowa premiera płyty miała miejsce 7 listopada 1997, natomiast polska 3 dni później – 10 listopada. 22 listopada 1997 ukazała się w Polsce wersja płyty wzbogacona o 3 bonusowe utwory. Po wspólnym koncercie z Jose Carrerasem, artystka przekazała swoją platynową płytę, za album "Edyta Górniak", na licytację. Zakupu za 16.000 złotych dokonał Bogdan Tyszkiewicz, a pieniądze z aukcji wspomogły przeszczepy szpiku. Płyta sprzedała się w nakładzie ponad 350 tys. egzemplarzy. Piosenka została również nagrana przez Melanie C (Spice Girls) oraz The Blue Nile.

Edyta Górniak - Soul Boy /AUDIO/

Twórcy utworu:

muzyka i słowa - P. Buchanan
publishing - Warner Chappell Music Ltd
instrumenty klawiszowe - Steve Pigott
programowanie basu i perkusji - Steve Pigott
asysta realizatora - Neil Tucker, Gareth Ashton, Robert Catermole
gitara elektryczna i akustyczna - Robbie Macintosh
Nagrano i zmiksowano w Metropolis Studios.

Tekst piosenki:
Won't you be my soul boy    Bądź moją bratnią duszą
Won't you be my soul.    Bądz moją duszą
There's been no one like you    Nie ma nikogo takiego jak Ty
Trusted and true.    Godnego zaufania i prawdziwego

I just wanna be loved by you.    Chcę tylko żebyś mnie kochał
Just wanna be loved by you,    Żebyś tylko mnie kochał
Like a soul boy.    Jak bratnią duszę

Won't you be my soul boy.    Bądź moją bratnią duszę
And take me as I am.    Weź mnie taką jaką jestem
I had enough of bad dreams,    Mam już dość złych snów
And one night stands, baby.    I nieprzespanych nocy, kochany

I just wanna be loved by you.    Chcę tylko żebyś mnie kochał
I want to be really loved by you,    Żebyś tylko mnie kochał
Like a soul boy.    Jak bratnią duszę

Take me as I am boy, hold me while you can.    Weź mnie taką jaką jestem, i przytul tak jak tylko ty potrafisz
There's not a woman in the world,    Nie ma na świecie kobiety
Lovin' you better than I do.    Która by cię kochała mocniej niż ja
Take me as I am.    Weź mnie taką jaką jestem
Be like a soul boy.    Bądź jak bratnia dusza

I don't wanna be with no one else    Nie chcę być z nikim innym
I don't wanna kiss no one else.    Nie chcę całować nikogo innego
I want you to be my soul boy.    Chce, żebyś był moją bratnią duszą

No more fighting and no more leaving.    Żadnych walk, żadnych porzuceń
It ain't exciting and I quit believing.    To nie jest ekscytujące, i całkowicie wierzę
That you're my soul boy, soul boy, soul boy     Że Ty jesteś moją bratnią duszą, bratnią duszą, bratnią duszą.

PIOSENKA ZNAJDUJE SIĘ NA ALBUMACH: