czwartek, 17 lipca 2014

The Day I Get Over You (FROM: Edyta Górniak)

- EDYTA GÓRNIAK-
Anything \ If I Give (Up) To You \ Perfect Moment  \ When You Come Back To Me  \
Be Good Or Be Gone
\
One&One  \ Linger \ Soul Boy \ I Don`t Know What`s On Your Mind \ The Day I Get Over You \Miles & Miles Away \ That`s The Way I Feel About You  \ Gone \ Hunting High&Low \Coming Back To Love  \ Hope For Us  \ Under Her Spell  \ Never Will I  


The Day I Get Over You
- piosenka pochodząca z międzynarodowego albumu "Edyta Górniak". Światowa premiera płyty miała miejsce 7 listopada 1997, natomiast polska 3 dni później – 10 listopada. 22 listopada 1997 ukazała się w Polsce wersja płyty wzbogacona o 3 bonusowe utwory. Po wspólnym koncercie z Jose Carrerasem, artystka przekazała swoją platynową płytę, za album "Edyta Górniak", na licytację. Zakupu za 16.000 złotych dokonał Bogdan Tyszkiewicz, a pieniądze z aukcji wspomogły przeszczepy szpiku. Płyta sprzedała się w nakładzie ponad 350 tys. egzemplarzy.

Edyta Górniak - The Day I Get Over You /AUDIO/

Twórcy utworu:

muzyka i słowa - G. Merrill, S.Rubicam, P. Sheyne, E. Kennedy
publishing - Copyright Control/Rattypie Music/Hit & Run (Music) Publishing Ltd/Sony ATV Music Publishing
instrumenty klawiszowe - Steve Pigott
programowanie basu i perkusji - Steve Pigott
asysta realizatora - Neil Tucker, Gareth Ashton, Robert Catermole
chórki - Ram Sheyne, George Merill, Shannon Rubicam, Elliot Kennedy
gitara elektryczna i akustyczna - Robbie Macintosh
Nagrano i zmiksowano w Metropolis Studios.

Tekst piosenki:
Somebody tell me    Ktoś się mnie zapytał
How can I mend this hole in my heart    Jak naprawię pustkę w moim sercu
Your love could fill me    Twoja miłość mnie napełniała
So who's keeping us apart    Więc kto teraz utrzyma nas z dala od siebie
You fanned the fire    Pogarszałeś wszystko
Until our love    zanim nasza miłość
Was reachin' higher    zaczęła wzbijać się wyżej
Than heaven's touch - so how ?    zanim dotknęła nieba- więc jak?

How can you say    Jak możesz mówić, że
I will get over you    będziesz miał mnie za sobą
When dreams won't come true    Gdy marzenia się nie spełnią
Deliver me to    Oświadczasz mi, że
The day I get over you    nadejdzie dzień w którym będziesz miał mnie za sobą
I need to find a way    Muszę znaleźć rozwiązanie

Black is a rain cloud    Czarna jest deszczowa chmura
Gold is the sunlight shinin' through    Złotem jest rozświetlający promień słoneczny
You are my rainbow    Jesteś moją tęczą
Why is my heart so blue    Więc dlaczego moje serce jest takie smutne
I'm filled with sorrow    Jestem napełniona żalem
Don't know    Nie wiem
If I could face tomorrow    Czy będę umiała stawić czoła jutrzejszemu dniu
Without your love - so how ?    Bez twojej miłości- więc jak?

How can you say    Jak możesz mówić, że
I will get over you    będziesz miał mnie za sobą
When dreams won't come true    Gdy marzenia się nie spełnią
Deliver me to    Oświadczasz mi, że
The day I get over you    nadejdzie dzień w którym będziesz miał mnie za sobą
I need to find a way    Muszę znaleźć rozwiązanie

I'm not giving up    Nie poddaję się
I swear I'll find    Przyrzekam, że znajdę
Someone who really cares    Kogoś komu naprawdę zależy
Someone who will be there    Kogoś, kto zawsze będzie
My heart will heal with time    Czas wyleczy moje serce
I'm almost there    Już prawie tam jestem

How can you say    Jak możesz mówić, że
I will get over you    będziesz miał mnie za sobą
When dreams won't come true    Gdy marzenia się nie spełnią
Deliver me to    Oświadczasz mi, że
The day I get over you    nadejdzie dzień w którym będziesz miał mnie za sobą
I need to find a way    Muszę znaleźć rozwiązanie

 PIOSENKA ZNAJDUJE SIĘ NA ALBUMACH: