czwartek, 25 lipca 2013

Ready 4 Love (From: E·K·G)

-EKG-
\ Dziękuję Ci \ Cygańskie Serce \ To, co najlepsze \ Loving You \ Nie Wierzyć Nie Mam Sił \ Aleja Gwiazd \ Love Is A Lonlely Game \ Another Love Song \ Błękit Myśli \ List \ Ready 4 Love \

Ready for love - piosenka pochodząca z szóstego albumu długogrającego Edyty Górniak EKG.  Jest to cover utworu Indie.Arie. Oryginalna wersja utworu została wykorzystana
w filmie Miami Vice (2006).

Edyta Gorniak - Ready 4 Love (FROM: EKG)

Twórcy utworu:
słowa: I. Arie
muzyka: B.Miller
piano: Marcin Masecki
classic guitar: DariuszKrupa
realizacja, aranżacja, mix i produkcja muzyczna: Dariusz Krupa (AII Studio)
realizacjia wokali, mix: Ryszard Szmit (Pro'Studio)

Zobacz również:
Zobacz występ Edyty Górniak z Ready 4 Love podczas jednej z gal w 2004 roku
Posłuchaj wykonania na żywo piosenki Ready 4 Love z koncertu w Radiowej Trójce z 2004 roku (Materiał chwilowo niedostępny)
Posłuchaj zremasterowanej wersji utworu Ready 4 Love przez jednego z fanów artystki

Tekst utworu:
I am ready for love     Jestem gotowa na miłość
Why are you hiding from me     Dlaczego chowasz się przede mną?
I'd quickly give my freedom     Szybko oddałabym moją wolność
To be held in your captivity     Żeby zostać u ciebie w niewoli

I am ready for love     Jestem gotowa na miłość
All of the joy and the pain     Całą tą radość i ból
And all the time that it takes     I cały czas jaki to zabiera
Just to stay in your good grace     Byle tylko zostać w twojej dobrej łasce
Lately I've been thinking     Później myślałam
Maybe you're not ready for me     Może ty nie jesteś na mnie gotowy
Maybe you think I need to learn maturity     Może myślisz, że powinnam nauczyć się dorosłości
They say watch what you ask for     Mówili, żeby uważać na to o co się prosi
Cause you might receive     Ponieważ można to otrzymać
But if you ask me tomorrow     Ale gdybyś zapytał mnie jutro
I'll say the same thing     Powiedziałabym to samo

I am ready for love     Jestem gotowa na miłość
Would you please lend me your ear?     Mógłbyś pożyczyć mi swoje ucho?
I promise I won't complain     Obiecuję, że nie będę narzekać
I just need you to acknowledge I am here     Po prostu potrzebuję żebyś wiedział, że jestem tu

If you give me half a chance     Gdybyś dał mi choć małą szansę
I'll prove this to you     Udowodniłabym ci to
I will be patience, kind, faithful and true     Będę cierpliwa, miła, wierna i prawdomówna
To a man who loves music     Dla mężczyzny, który kocha muzykę
A man who loves art     Mężczyzny kochającego sztukę
Respect's the spirit world     Szanującego ducha świata
And thinks with his heart     I myślącego swym sercem

I am ready for love     Jestem gotowa na miłość
If you'll take me in your hands     Jeśli weźmiesz mnie w swoje dłonie
I will learn what you teach     Będę się uczyć twych nauk
And do the best that I can     I starać się na miarę moich możliwości

I am ready for love     Jestem gotowa na miłość
Here with a offering of     Tutaj oferują ci
My voice     Mój głos
My Eyes      Moje oczy
My soul      Moją duszę
My mind     Mój umysł

Tell me what is enough     Powiedz co będzie wystarczające
To prove I am ready for love     By udowodnić, że jestem gotowa na miłość

I am ready     Jestem gotowa