czwartek, 25 lipca 2013

Dziękuję Ci (From E·K·G)

-EKG-
\ Dziękuję Ci \ Cygańskie Serce \ To, co najlepsze \ Loving You \ Nie Wierzyć Nie Mam Sił \ Aleja Gwiazd \ Love Is A Lonlely Game \ Another Love Song \ Błękit Myśli \ List \ Ready 4 Love \

Dziękuję Ci
- trzeci singiel promujący szóstą płytę długogrającą Edyty Górniak EKG. Singiel został wydany nakładem Agora SA i EG Production, 14 lutego 2008 roku. Singel promowany był przez rozgłośnie radiowe na terenie całej Polski, a także dotarł m.in. do 4. miejsca listy przebojów Top 15 Wietrznego Radia w Chicago. Słowa do piosenki napisał Ryszard Kunce, natomiast produkcją utworu zajął się Dariusz Krupa. Na singlu oprócz tytułowej piosenki, słuchacze mogą odsłuchać zapowiedź utworu oraz pozdrowienia walentynkowe Edyty Górniak.

Twórcy utworu:
music: Tom Nichols, David Eriksen, Sigurd Heimdal Roesnes, Jorun Stiansen
lyrics: Ryszard Kunce
drum, keyboards programming: Dariusz Krupa
acoustic, electric guitar: Dariusz Krupa
bass guitar: Mirosław Wiśniewski
piano: Marcin Masecki
bv's: Kalina Kasprzyk, Janusz Szrom, Edyta Górniak
orchestra: Warmia and Mazury F. Nowowiejski Philharmonic Orchestra in Olsztyn
arranged, conducted: Wojciech Gogolweski
arranged, produced: Dariusz Krupa

Edyta Górniak - Dziękuję Ci (Official Audio)

Charts:

Tekst piosenki:
Liczę dni, noce, sny, tatuaże w moim sercu
Zawroty chwil i nasze łzy, gdy nie patrzy nikt
Niedopowiedziane i urwane w pół słowa naszych pocałunków
To wszystko co mamy dziś
Niewiele, prawie nic

Dziękuję Ci za to, że Cię mam
Za te wszystkie chwile szczęścia
które razem z Tobą los mi dał
Dziękuję Ci za to, że Cię mam
Za cały świat przykryty ramionami
gdy tańczymy a za oknem prawie świt
Jak dziś

Czasem Ty, czasem ja chcemy to co między nami
słowom dać, brać do rąk, żeby się przekonać
Potem przytuleni, zaklinamy czas
by nas nigdy nie odmienił
Zostawił to, co nam dał
Niewiele, cały świat

Dziękuję Ci za to, że Cię mam
Za te wszystkie chwile szczęścia
które razem z Tobą los mi dał
Dziękuję Ci za to, że Cię mam
Za cały świat przykryty ramionami
gdy tańczymy a za oknem prawie świt

Co noc, kiedy już obok mnie zasypiasz
co noc mocno w Ciebie wtulam się
i nie potrafię ukryć łez

Dziękuję Ci
Dziękuję

Dziękuję Ci za to, że Cię mam
Za te wszystkie chwile szczęścia
które razem z Tobą los mi dał
Dziękuję Ci za to, że Cię mam
Za cały świat przykryty ramionami
gdy tańczymy a za oknem prawie świt
Jak dziś

Dziękuję Ci