czwartek, 25 lipca 2013

Cygańskie serce (From: E·K·G)

 -EKG-
\ Dziękuję Ci \ Cygańskie Serce \ To, co najlepsze \ Loving You \ Nie Wierzyć Nie Mam Sił \ Aleja Gwiazd \ Love Is A Lonlely Game \ Another Love Song \ Błękit Myśli \ List \ Ready 4 Love \

Cygańskie serce - piosenka pochodząca z szóstego albumu długogrającego Edyt Górniak EKG. Premiera piosenki odbyła się w czerwcu 2006 roku, podczas festiwalu w Opolu (koncert Premiery).

Edyta Górniak - Cygańskie serce (FROM: EKG)

Twórcy:

lyric: Edyta Gorniak
music: Anders Barren, Jeanetta Olsson, Jany Schella
percussion: Sławek Berny
bass guitar: Mirosław Wiśniewski
acoustic, electric & classic guitars: Dariusz Krupa
keyboards: Robert Docew & Dariusz Krupa
drumm, bass programming: Robert Docew
bv`s: Edyta
realizacja, aranżacja, mix i produkcja muzyczna: Dariusz Krupa (AII Studio)
realizacjia wokali, mix: Ryszard Szmit (Pro'Studio)

Dziś księżyc inaczej na mnie spojrzał
Wiatr romantycznie włosy rozwiał
Już widzę Cię
W tę noc zakochasz się we mnie
Spójrz tylko w oczy
Cygańskie serce oczarować Cię

Popatrz księżyc tańczy razem z nami
Niech ta noc obudzi nas
Niech namiętność stoczy swoją walkę o czas
Nie chcę nic więcej bo wiem
Pokochasz całym sercem

Stoi przed Tobą rozmarzona
Wiem że mój zapach Cię pokona
Poddaj się więc
Niech dreszcze zanurzy Cię we nocy
A świt nas odsłoni
Twój dotyk iskry śle
Nie zatrzymuj się

Popatrz księżyc tańczy razem z nami...

Moje usta jak wino Cię zniewolą
Krople rozkoszy uspokoją Cię

Popatrz księżyc tańczy razem z nami...

Pokochaj sercem...
Pokochasz sercem...
Cygańskie serce...