czwartek, 25 lipca 2013

Another love song (From: E·K·G)

-EKG-
\ Dziękuję Ci \ Cygańskie Serce \ To, co najlepsze \ Loving You \ Nie Wierzyć Nie Mam Sił \ Aleja Gwiazd \ Love Is A Lonlely Game \ Another Love Song \ Błękit Myśli \ List \ Ready 4 Love \

Another love song
- piosenka pochodząca z szóstego albumu długogrającego Edyty Górniak EKG. Ciekawostką jest, że to jedyny utwór z płyty EKG, do którego użyto elementy beatbox`u autorstwa Janusza Szroma.

Edyta Górniak - Another love song (FROM: EKG)

Twórcy utworu:
słowa: Tim Kellettt
muzyka: Mark Evans
drumm & keyboards programming: Dariusz Krupa
keyboards: Marcin Masecki & Piotr Wrombel
bass analog: Marcin Masecki
beatbox: Janusz Szrom
bv`s: Edyta
realizacja, aranżacja, mix i produkcja muzyczna: Dariusz Krupa (AII Studio)
realizacjia wokali, mix: Ryszard Szmit (Pro'Studio)

Tekst utworu:
Some things are right     Pewne rzeczy są w porządku 
Some things are just wrong     Pewne są po prostu złe 
New year resolution     Moje noworoczne postanowienie
Never sing another song     Nigdy nie śpiewaj innej piosenki o miłości 

But you know what they say     Ale ty wiesz o czym oni mówią
and it’s happened to me today     I to przytrafiło się mi dzisiaj 
best made plans go down the drain     Najlepsze plany spływają w dół rynną
here comes another love song     Tutaj pojawia się inna piosenka o miłości 

If you take a little bit of me and you     Jeśli weźmiesz kawałem mnie i ciebie 
just drop it in the pan and make a love stew     Po prostu wrzuć to do rondla i zrób miłosny gulasz
bring it up to the boil and keep the heat up     Doprowadź go do wrzenia i utrzymaj wysoką temperaturę 
it’s a gas and I’m loving everything you do     To ciecz gazowa, a ja kocham wszystko co robisz

This time it’s right     Teraz to jest w porządku 
this time it ain’t wrong     Teraz to nie jest złe 
what you do to me     Co robiłeś że ja 
had to wait for so long     Musiałam tak długo czekać 

But you know what they say     Ale ty wiesz o czym oni mówią
and it’s happened to me today     I to przytrafiło się mi dzisiaj 
best made plans go down the drain     Najlepsze plany spływają w dół rynną
here comes another love song     Tutaj pojawia się inna piosenka o miłości