środa, 30 lipca 2014

Dotyk (FROM: Dotyk)

 -DOTYK-
Jestem kobietą \ Będę śniła \ Dotyk \ Szyby \ Niebo to my \ Nie opuszczaj mnie \ Litania \ Kasztany \ Pada śnieg \ To nie ja \ Jej portret
Dotyk - trzeci singiel Edyty Górniak promujący płytę o tym samym tytule "Dotyk". Piosenka jest jednym z największych przebojów artystki. Do piosenki powstał teledysk
w reżyserii Nigela Askew. Na singlu zamieszczone są piosenki: "Dotyk", "Niebo to my" oraz wywiad z wokalistką. Singlowa wersja "Dotyku" posiada inne zakończenie, aniżeli wersja ostateczna zamieszczona na płycie długogrającej.

Twórcy utworu:

muzyka: Piotr Rubik
słowa: Jacek Cygan
produkcja, aranżacja, realizacja, mix, instrumenty klawiszowe, programowanie: Rafał Paczkowski
gitara: Michał Grymuza
bass: Wojtek Pilichowski
perkusja: Michał Dąbrówka
saksofon: Mariusz "Fazi" Mielczarek

Edyta Górniak - Dotyk /MUSIC VIDEO/


Charts/Nagrody (Notowania - maksymalna pozycja - dane, które udało się uzyskać):
Lista Programu Trzeciego: 1 miejsce
Szczecińska Lista Przebojów: 1 miejsce
Wietrzne Radio: 1 miejsce

Tekst piosenki:

Czuję Cię tak mocno
Przez dal, mury wielkich miast
Co noc otulam się Tobą
Chodź, no chodź, ukryj mnie...

Może zbyt naiwni
By spać w pocałunkach ciał
I mieć na straży anioła
Anioła...

Czuje Cie przez skórę
I dreszcz wznosi nas do chmur
Bez tchu i nadzy jak drzewa
Drzewa, z których liść ostatni spadł

Może zbyt szczęśliwi
By raj mógł za długo trwać
Mój krzyk - Nie odchodź, nie odchodź!
I został mi Twój ślad.

Łzy płyną
Zmysły śpią,
Bezsenna, zimna noc
Zakląłeś mnie w dotyk
Zmieniłeś mnie w dotyk
By strącić mnie w noc
Bezsenną, zimną noc

Czy tak już musi być
ze raj ma swe dno
A szczęście ma kres
Dotyk... nie dany mi
A miłość to sen
Miłość to sen...

Łzy płyną
Zmysły śpią
Bezsenna, zimna noc
Zakląłeś mnie w dotyk
Zmieniłeś mnie w dotyk
By strącić mnie w noc
Bezsenną, zimną noc

Zakląłeś mnie w dotyk
Zmieniłeś mnie w dotyk
By strącić mnie w noc

Zakląłeś mnie w dotyk...

PIOSENKA ZNAJDUJE SIĘ NA ALBUMACH: