poniedziałek, 17 września 2012

Sens-is (FROM: My)

-MY- 
\ Fine Me \ Obudźcie Mnie \ Teraz - Tu \ Nie zapomnij \ Consequences \ (Let's) Save The World \ Tafla \ Dzisiaj Dziękuję \ On The Run \ Perfect Heart \ Sens - Is \ On The Run (Africa-Beat-Heart My Remix) \ Oj... Kotku \ Teraz - Tu (Matheo Remix) \ Teraz - Tu (L-PRO Remix) \


Sens-is - szósty singiel promujący siódmą płytę długogrającą My. Premiera utworu odbyła się 14 lutego 2013 roku, (dokładnie w rok od premiery płyty My) na oficjalnym koncie Edyty Górniak na YouTube. Piosenka zamyka podstawową wersję płyty My, oraz zapowiada kolejną słowami "it's not over I promise".


Twórcy utworu:
music: Karolina Kozak, Bogdan Kondracki
lyric: Karolina Kozak
produced, mixed: Bogdan Kondracki at Tank Studio
bass, keyboards, programming: Bogdan Kondracki
bv's: Edyta Gorniak

Edyta Górniak - Sens-is

Charts:  
Polskie Radio Olsztyn: 2 miejsce  
Radio Głos: 1 miejsce  
Polskie Radio Rzeszów: 16 miejsce  
Radio Merkury: 11 miejsce  
Radio Koszalin: 6 miejsce  
Radio Zachód: 5 miejsce  
Radio Ziemi Wieluńskiej: 29 miejsce

Teledysk:  
Do piosenki Sens is powstało wyjątkowe wideo, które jest zapisem podróży Edyty Górniak do Tajlandii. Premiera wideo miała miejsce 14 lutego 2013 roku.

Tekst utworu:

Now you think it's over, over     Teraz myślisz, że to koniec, koniec

But we are getting closer, closer     Ale my się zbliżamy, bliżej

This is my home     To jest mój dom
And everywhere you go     I gdziekolwiek pójdziesz
I'm on my way     Jestem gotowa
To share my dreams with you     Dzielić z Tobą moje sny
Come here again     Przyjdź raz jeszcze
My shoulder gets colder      Moje ramiona zmarzły
The world may change     Świat może się zmienić
But i will stay the same     Ale ja zostanę taka sama
Now you think it's over, over     Teraz myślisz, że to koniec, koniec
But we are getting closer, closer     Ale my się zbliżamy, bliżej


Don't be scared and think it's over over     Nie bój się i nie myśl, że to koniec, koniec
We are getting colser closer      My się zbliżamy do siebie, coraz bliżej
Can't you feel it     Nie czujesz tego?

This is my life     To jest moje życie
I carry you inside     W którym Ciebie umieściłam
I understand      Rozumiem
The pain of a broken heart     l złamanego serca
No need to rush     Nie ma pośpiechu
I 'll wait for you right here     Będę tu na Ciebie czekać
I 'll you guide     Będę Twoim przewodnikiem
My home is where you are     Mój dom jest tam, gdzie jesteś Ty

It's not over     To nie koniec