poniedziałek, 17 września 2012

Perfect Heart (FROM: My)

-MY- 
\ Find Me \ Obudźcie Mnie \ 
Teraz - Tu \ Nie zapomnij \ Consequences \ (Let's) Save The World \ 
Tafla
 \ Dzisiaj Dziękuję \ On The Run \ Perfect Heart \ Sens - Is \ On The Run (Africa-Beat-Heart My Remix) \ Oj... Kotku \ Teraz - Tu (Matheo Remix) \ Teraz - Tu (L-PRO Remix) \ 

 
Perfect Heart
- utwór pochodzący z siódmej płyty długogrającej Edyty Górniak My.
Piosenka została napisana przez Edytę z myślą o ówczesnej miłości artystki.

Twórcy utworu:
music: Bogdan Kondracki, Edyta Górniak
lyric: Edyta Górniak
programming, keyboards, bass, guitars: Bogdan Kondracki
produced, mixed: Bogdan Kondracki in Tank Studio

Edyta Górniak - Perfect Heart (FROM: My)


Występy live:
Edyta Górniak - Perfec Heart (Na Fali 2014)


Tekst utworu: 

I used to have a lot of lover's fight     Przeżyłam wiele kłótni kochanków
Never though that I was just afraid    
Nigdy nie pomyślałam że się boję
I didn't wanna feel this fear of love   
Nie chciałam czuć lęku przed miłością
Didn't want it all so I lost faith    
Nie chciałam tego wszystkiego, dlatego straciłam wiarę

And then I met this guy    
I wtedy spotkałam tego gościa
With the perfect heart    
Z idealnym sercem
With the perfect mind    
Z idealnym umysłem
Baby, baby...     
Kochanie, Kochanie.. 

And even though I did not search for love     I chociaż nie szukałam miłości
My fear was gone 'cause I knew    
Mój lęk przeminął bo wiedziałam
It was you   
To byłeś Ty
Who'll protect me from the world    
Który ochroni mnie przed światem

I used to know a lot of angry hearts    
Znałam wiele złych serc
They would burn me out    
Wypaliłyby mnie
I wasn't me...    
Nie byłam sobą…
From the day you came in to my life    
Od dnia kiedy pojawiłeś się w moim życiu
My soul is always bright    
Moja dusza jest zawsze promienna
Finally I'm free    
W końcu jestem wolna 

And no one else but You     I nikt tylko Ty
Will give me all    
Da mi wszystko
Will adore me more    
Uwielbia mnie bardziej
Baby, baby...    
Kochanie, Kochanie… 

You gave me so much strenght     Dałeś mi tak dużo siły
And so much faith    
I tak dużo wiary
So much peace better me   
Tak dużo spokoju i lepszą mnie
No more fear    
Dość już leków
And no more worries    
I dość zmartwień
No more worries      
Dość zmartwień

You're my favorite soul     Jesteś moją ulubioną duszą
In this world    
Na tym świecie
You're my perfect boy    
Jestem moim idealnym chłopakiem
My perfect love...    
Moją idealną miłością… 

What you gonna say?      Co masz zamiar powiedzieć?
What you gonna do?      
Co masz zamiar zrobić?
What you gonna say?      
Co masz zamiar powiedzieć ?
What you gonna do?      
Co masz zamiar zrobić?