poniedziałek, 17 września 2012

oj KOTKU (FROM: My

-MY- 
\ Find Me \ Obudźcie Mnie \ 
Teraz - Tu \ Nie zapomnij \ Consequences \ (Let's) Save The World \ 
Tafla \ Dzisiaj Dziękuję \ On The Run \ Perfect Heart \ Sens - Is \ On The Run (Africa-Beat-Heart My Remix) \ Oj... Kotku \ Teraz - Tu (Matheo Remix) \ Teraz - Tu (L-PRO Remix) \


oj KOTKU - trzeci singiel promujący siódmą płytę długogrającą Edyty Górniak My. Piosenka została wydana na cyfrowej formie płyty w postaci bonus track. Utwór promował film Sławomira Kryńskiego Pokaż kotku, co masz w środku, który jest kontynuacją filmu To nie tak jak myślisz, kotku - do którego piosenkę promującą nagrała również Edyta Górniak. Internetowa premiera piosenki oj KOTKU odbyła się 24 października 2011 roku, natomiast premiera radiowa 7 grudnia 2011 (Radio ZET).


Twórcy utworu:
music: Łukasz Rutkowski, Bogdan Kondracki, Dagmara Melosik
lyric: Karolina Kozak
bv's: Edyta Górniak
(P): Jazzboy

Edyta Górniak - oj KOTKU (Official Music Video)
Charts:
Airplay Poland: 25 miejsce
(14 tygodni na liście)
Radio ZET: 15 miejsce
Radio Złote Przeboje: 21 miejsce
Radiowa Trójka: 58 miejsce
Radio Traffic: 1 miejsce
Radio PiK: 9 miejsce
Wietrzne Radio: 1 miejsce
Radio Atut: 1 miejsce
Radio EL: 1 miejsce
Radio Koszalin: 2 miejsce
Radio Strefa FM: 1 miejsce
Muzyczne Radio: 6 miejsce
Radio Konin: 1 miejsce
Katolickie Radio Ciechanów: 1 miejsce
Polskie Radio Londyn: 3 miejsce
Radio FaMa: 2 miejsce
Polskie Radio Białystok: 13 miejsce
Katolickie Radio Podlasie: 10 miejsce
Radio Zachód: 1 miejsce


Teledysk:

Za reżyserię Video-clipu odpowiada Mirosław Jakub Brożek, z którym Artystka współpracowała przy wcześniejszych teledyskach do utworów List i To nie tak jak myślisz. W "oj... KOTKU" nie brakuje fabularyzowanych scen z udziałem Edyty Górniak, które pozwoliły zachować spójny charakter zaprezentowanych w Video-clipie fragmentów filmowej historii.

Zobacz również:
Posłuchaj wersji demo utworu oj KOTKU - 15 października 2011 do sieci trafiła nieukończona wersja piosenki. Z tego powodu Górniak postanowiła przyspieszyć premierę ostatecznej wersji na 24 października mimo, że premierę filmu zaplanowano dopiero na 25 grudnia 2011
Zobacz premierę utworu oj KOTKU w Radio Zet - nagranie ze studia Radio ZET
Making off - zobacz kulisy powstawania klipu do piosenki oj KOTKU

Tekst piosenki: 
Potoki finezyjnych słów,
Bez końca płyną z Twoich ust.
Nie myślisz chyba, że
Uwierzę w każdy wers,
Znam Cię przecież, nie od dziś.
W masce nawet śpisz,
Z nią tak do twarzy Ci...
Więc.

Oszukuj, udawaj - Ja swoje wiem!
Co w środku, masz kotku?
Nie zdziwi mnie, już nie.

Bukiety zawsze świeżych róż,
Codziennie kładziesz u mych stóp.
Czy tego chcę, czy nie,
Wciąż zapewniasz mnie,
Że tą jedyną jestem Ja.
W oczach kłamstwo lśni,
Z nim tak do twarzy Ci!

Kiedy obok mnie,
Tak się starasz ukryć to, co złe.
Ja wybaczam Ci...
Kiedy dla mnie chcesz,
Coraz lepszy obraz siebie mieć.
To wystarcza mi!

Oszukuj, udawaj - ja swoje wiem!
Co w środku, masz kotku?
Nie zdziwi mnie!

Oszukuj, udawaj - Ja swoje wiem!
Uczyłam się pilnie,
Grać w Twoją grę, w Twoją grę...