piątek, 20 kwietnia 2012

Słowa jak motyle (FROM: Perła)

Słowa jak motyle - trzeci singiel promujący płytę "Perła" Edyty Górniak, wydany w 2002 roku. Do utworu nie został nakręcony teledysk. Piosenka została również nagrana w wersji angielskiej: The day befor the rain i zamieszczona na płytach: Invisible, Perła: edycja specjalna.

Edyta Górniak - Słowa jak motyle

Autorzy kompozycji:
Muzyka: T. Ackerman, A. Watkins, P. Wilson. 
Polski tekst napisała: E. Wróblewska.

Oficjalne miejsca na listach przebojów:
#10 - RMF FM (POPlista) - 16 razy w notowaniu/4 tygodnie

Wykonania live:
Edyta Górniak - Słowa jak motyle (Opole 2002)

Tekst utworu: 
Tyle znałam mądrych słów
dziś są nie ważne (nie ważne)
nie potrzebne mi
pogubiły się gdzieś dni
bo jetsem niebem słońcem tym

ref. Są słowa które jak motyle
mogą unieść w górę moje sny
i dobry boże niech to trwa
otul czule mnie i lekko
jak cudowna mgła
i nie chce więcej, wszystko mam
uwierz, kochać tak naprawde
można tylko raz

I mówisz mi (mówie) że kochasz
Możesz miłością swą zbawić świat
Kiedy mróżę oczy
szpczesz że nic nie chcesz
bo mnie masz

ref. Są słowa które jak motyle
mogą unieść w górę moje sny
i dobry boże niech to trwa
otul czule mnie i lekko
jak cudowna mgła
i nie chce więcej, wszystko mam
umiesz, kochać tak naprawde
można tylko raz

I przyjdzie dzień ( i przyjedzie czas )
olśni Cie prawdy blask
teraz to juz wiesz (teraz to już wiesz)
i każdy dzień (i każdy dzień)
szczęściem wypełni się
spadną gwiazdy złote
ja to wiem ....
otul czule mnie i lekko jak cudowna mgła
i nie chce więcej wszystko mam
kochać tak naprawde można tylko raz
otul czule mnie i lekko
(otul czule mnie i lekko)
jak cudowna jak cudowna mgła
wszystko masz
umiesz kcohac tak naprawde mozna tylko raz
i dobry boże niech to trwa
czule czule czule
jak cudowna jak cudowna mgła
i teraz wszystko masz

umieszk kochac tak naprawde mozna tylko raz

PIOSENKA ZNAJDUJE SIĘ NA ALBUMACH: